Re: [FORENING] Politik?

On Sun, Dec 29, 2002 at 02:03:27PM +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Så trækker jeg mig.  Så har medlemmerne haft muligheden for
> at vælge.  Og hvis en tilstrækkeligt stor del af medlemmerne
> vil have Anne Østergaard i bestyrelsen er det deres gode ret
> at vælge det.

Det vil jeg bare ikke acceptere. Du _VED_ hvem der stiller op.
Hvis du stiller op må det være fordi du kan samarbejde med alle
i bestyrelsen.

> Skulle Gitte Wange, Peter Makholm og jeg hellere bare have
> trukket os fra bestyrelsen i stilhed?  Det ville lige netop
> ikke have ødelagt muligheden for at konstituere bestyrelsen
> (for eksempel med Anne som formand, Martin som næstformand,
> Klavs som sekretær og Niels som kasserer).

må de da ikke konstituere sig sådan ? Hvad er det for noget
pjat med jer. I vil ikke trække jer. I vil bestemme hvordan
bestyrelsen skal konstituere sig efter at i har trukket jer.
DET KAN MAN BARE IKKE.

JonB