Re: [FORENING] Yet Another Foreningsmødetråd

"Jacob Sparre Andersen" <sslug@sslug> wrote in message

> Hvis det handlede om en _beslutning_ som vi var uenige om,
> kunne sagen nok afgøres på den måde, men når det nu handler
> om _hvordan_ arbejdet i bestyrelsen skal foregå, er det en
> hel del sværere at formulere det i et beslutningsforslag.

Du misforstår mig lidt.
Det, man kan som medlem, er at tage stilling til noget konkret.
Gør det på¨forhånd er klart, at stemmer man ja vil du ikke stille op,
stemmer man nej, vil en anden ikke stille op.
Det kan for den sags skyld være, om SSLUGs logotux skal have en rød
eller en blå hat.
Personspørgsmål er nu en gang ikke egnede til at blive behandlet på et
medlemsmøde, og egentlige listevalg er ikke en mulighed, som jeg forstår
vedtægterne.