Re: [FORENING] Udrensning af Anne

On Sun, Dec 29, 2002 at 05:48:57PM +0100, Erik Josefsson wrote:

> På hvilke meriter blev hun genvalgt i november?

Jeg troede hun blev valgt i november. Kommer der valg igen meget
snart, så bliver hun formodentlig valgt igen. Lort som det her har
det med at trække fronterne skarpt op. Dvs. folk stemmer for/imod
Anne, og ikke på andre der er på valg. Men da der er flere imod
Anne deler de imod stemmerne, og resultatet er at Anne bliver valgt
ind, formodentlig med peter, jacob, hanne, gitte, og dig, skulle
i vælge at stille op.

JonB