Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

Hanne Munkholm wrote:

> In article <sslug@sslug>, Hans
> Schou wrote:
> <snip>

> Desværre egnede det sig heller ikke til at diskutere på et
> bestyrelsesmøde. Så jeg ved ikke rigtig hvornår jeg skulle have
> diskuteret det. Over en øl på en bar efter bestyrelsesmøderne, er der
> een der har sagt.

Det er sikkert mig. Min holdning er, at det ikke er konstruktivt at
diskutere samarbejdsproblemer på bestyrelsesmøder, hvis man bagefter skal
vedtage detaljerede referater af diskussionen, som derefter offentliggøres.
Så er det bedre på en bar, for der skriver man ikke referater.

> Det er sikkert sådan man løser problemer i politik.

Næh, der snakker man om problemerne på møderne, men nøjes med at skrive
bestyrelsesbeslutninger i referatet.

--
Niels Elgaard