Re: [FORENING] Udrensning af Anne

On Sun, Dec 29, 2002 at 06:06:32PM +0100, Erik Josefsson wrote:

[klip]

> Unskuld, men jag ofatter ikke dit svar som en svar på det spörgsmål jag
> måske ikke formulerede godt nok.

okay, så er jeg med.

> Altså, hvad er det Anne lavet?

kæmpet imod dumme lovmæssige tiltag. Men skal hun have lavet noget
for at blive valgt ?? Næh, hun stiller op, og mange medlemmer stemte
på hende, det er nok.

> Hanne Munkholm spörger og:
>
> Det er desse "meriter"jag spörger om.

læs alle anne's indlæg på sslugs lister.
Men det er ikke bestyrelsen der smider Anne ud, det er medlemmerne
ved et årsmøde. Og medlemmerne HAR stemt Anne IND.

JonB