Re: [FORENING] Udrensning af Anne

Erik Josefsson wrote:
On 29 Dec 2002 17:28:47 +0100
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug> wrote:

On Sun, 2002-12-29 at 17:26, Erik Josefsson wrote:

On Sun, 29 Dec 2002 17:20:15 +0100
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

Du ved at Anne bliver genvalgt.

Hvorfor skulle hun blive genvalgt?

(her har du mulighed att formulere Annes valgmanifest)

Skal vi ikke lade Anne om at formulere det?

Good luck!

Hvorfor skulle hun svare dig men ikke meg?

Tak Erik! Det er netop problemt i en nøddeskal.

Hvorfor blev Anne valgt igen i November?
Fordi hun i vores lille verden er en offentlig person.

Jeg ville fra hver af de personer der stemte på Anne gerne se nogle argumenter for hvorfor de stemte på Anne.

Hans, Ole og par stykker til har med garanti argumenterne i orden.
Men hvad med resten?

Som observatør på bestyrelseslisten har jeg et par gange taget mig selv i at være tæt på at skrive en ualmindelig harmdirrende mail, netop fordi Anne har opført sig meget dumt og arrogant.

En enkelt gang gjorde jeg det og jeg bad hende om at fortælle om sin opførsel og opfattelse af det at sidde i en bestyrelse ved årsmødet.
Hun gjorde det ikke. Jeg fik end ikke noget svar.

Hvis Anne hade formuleret noget (altså et endeste litet ord) om
hvordan hun ville forvalte medlemmernes fortroende i det kommende
arbejdet hade jag måske valgt at stanne i den kommende bestyrelsen.

ak ja.

/kristian

--
Feeling unknown - And you're all alone