Re: [FORENING] not netbank (was: Relevans for SSLUG

On Sun, 29 Dec 2002 18:28:36 +0100
Niels <sslug@sslug> wrote:

> Men hvis nu Jersild ringer til formanden for SSLUG og spørger om
> han/hun vil medvirke i et program om diskriminering af brugere af
> alternative operativsystemer. Må og bør formanden så det?

Ahh... endlig et begriblig spörgsmål!

Tak Niels og Hans!

Jag stoler til 100% og med glede på at ni vil finde ud noget fornuftigt!
Og jag ser frem emod en intressant diskussion på vores glimrende liste
it-politik ;-)

:-)

//Erik

ps
Hhvis Martin og er i bestyrelsen kan vi alle stole på at bestyrelsen
vil agere partipolitiskt ubundet fordi han og Niels er medlemmer af
politiske partier i opposition.