Re: [FORENING] Udrensning af Anne

On Sun, Dec 29, 2002 at 06:42:23PM +0100, Kristian Vilmann wrote:
> Jon Bendtsen wrote:

[klip]

> [...]
> videnskabeligt, men egentlig meget betegnende.....
>
> Jeg fandt en noget. I stil med:
>
> <Ex>
> Sammenslutning XYZ siger noget om ABC:
>
> http://www.XYZ.somewhere/.........
> </Ex>
>
> eller:
>
> <Ex>
> Forening BLIB siger om CDE:
>
> bla bla bla
>
> http://www.BLIB.somewhere/.....
>

> vi også bør kommentere det.
> </Ex>
>
> Men ingen opfølgning. Og ingen eller meget lidt deltagelse i diskussioner.

Det er lige meget. Hun har givet sslugs medlemmer mulighed for at
diskutere det og komme med noget Anne kunne bringe videre.
Men hvad er det vi er ved at diskutere her ?? Fakt er:
Anne blev valgt. Med mange stemmer.
Peter, Gitte? Hanne? og jacob blev også valgt.

Hvis de alle stiller op igen, og alle bliver valgt igen, så forventer
jeg at de samarbejder.

JonB