Re: [FORENING] Udrensning af Anne

"Kristian Vilmann" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug
<snip>
> Jeg håber bare at kunne skubbe lidt til noget tanker før den kommende
> afstemning.

Muligvis kommende afstemning, eller har jeg misforstået noget?

Fra sslug.announce:
>Enligt paragraf 4.3 i stadgarna begär
>styrelseledamöterna Peter Toft, Gitte Wange, samt de
>kommende styrelseledamöterna Jacob Sparre Andersen och
>Peter Makholm att föreningsmöte skall hållas den 11
>januari 2003 klockan 11-17 i Rockefeller-komplekset
>(Juliane Maries Vej 30, København).

>Förslag till dagordning
>=======================
>1 Mötet öppnas
>2 Avsättning av 2003 års styrelse
>3 Beslut om fylnadsval
>4 Fyllnadsval av styrelse för verksamhetsåret 2003
>5 Mötet avslutas

Det er ikke givet, at punkt 2 bliver vedtaget.
Gør det ikke, er resten væk, og bestyrelsen må supplere de medlemmer,
der går i konsekvens.
Man skal altså inden den 4.1. kandidere til et valg, som muligvis ikke
kommer.
Det virker lidt rodet alt sammen.