Re: [FORENING] Udrensning af Anne

On Sun, Dec 29, 2002 at 07:06:25PM +0100, Erik Josefsson wrote:
> On Sun, 29 Dec 2002 18:54:00 +0100
> Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

[klip]

> Måske er du og Anne enige om at hennes rolle kun er att "bringe
> videre"?

Vi vælger alle selv hvilket arbejde vi lægger i sslug.
Hvis Anne ikke ønsker at deltage i diskussionerne i sslug
ser jeg intet i vejen for at hun gør os andre opmærksom på
at vi kan diskutere noget og fremlægge det.

> Vi diskuterer dit påstand at Anne vil bli genvalgt. Og jag spörger
> hvorfor du tror det (*).

Hvorfor skulle folk skifte mening på så kort tid ?

> Jag forventer meg at du ikke misstror f.eks. Jacob när han siger at han
> försögt.

Nja, mistror og mistror. Jacob blev valgt, Anne blev valgt, så
må de få det bedste ud af det og varetage det ansvar de har påtaget
sig ved at stille op og blive valgt. Det vil så sige at deltage i
bestyrelses arbejdet og acceptere at Anne også er der.

JonB