Re: [FORENING] Udrensning af Anne

On Sun, 29 Dec 2002 13:32:13 +0100, Jacob Sparre Andersen
<sslug@sslug> wrote:

>Det er rigtigt at Anne Østergaard fik mange stemmer ved det
>seneste bestyrelsesvalg, og at det er sandsynligt at hun vil
>få den ottendedel af stemmerne der rundt regnet skal til at
>hun fortsætter i bestyrelsen.  Hvis både Anne Østergaard og
>jeg bliver valgt ind, så skal jeg nok trække mig fra
>bestyrelsen, så den ikke fortsat er ramt af
>samarbejdsvanskeligheder, og så foreningen kan få den
>formand der tilsyneladende var stemning for ved sidste
>bestyrelsesvalg.

Jeg finder det ganske usympatisk først at fremtvinge en ny
generalforsamling (eller hvad det nu hedder) og så samtidig stille op
igen med den holdning at hvis man bliver stemt ind og ikke får det
nøjagtigt som man vil have det, så er man klar til endnu engang at
sprænge bestyrelsen inden den er komme på plads.

Hvor mange gange vil du holde SSLUG's medlemmer for nar på den måde?

Hvis ikke jeg var et rimeligt pænt menneske ville jeg jo nok sige
noget i stil med : "Skam dig og træk dig", men det vil jeg så undlade
og bare håbe at sslugs medlemmer er klogere.

Tag det ikke så tungt. Jeg ved godt at det skrevne ord tit er mere
firkantet end den mening det skal dække, så tag lige ovenstående med
lidt humor ikke. :-)

Du virker bare meget firkantet i dine holdninger, men det er måske
bare din skrive stil. Min er jo ikke ligefrem diplomatisk.