Re: [FORENING] Udrensning af Anne

Hej Keld, mere Kager!

> Det virker på mig som om det er noget email-ophidselse,
> og det er jo set før. Det kan hjælpe at snakke sammen i
> et fysisk møde, og det er dét som vores regler bogstaveligt siger
> bestyrelsen skal gøre. Kunne I ikke slå lidt koldt vand i blodet og
> følge foreningens vedtægter? Alt andet tror jeg bare giver endnu mere ballade.

Det finns svjv bara en sak som har gjorts som är fel ifölge vedtegterna
och svensk rättspraxis det är kravet på nominering per 4/1 2003, och det
är fortfarande en öppen fråga. I övrigt har allt skett i enlighet med
vedtegterna. Den nye bestyrelse startar ju ikke före den 1/1 2003. Så den
har knappast kunnat bryta mot vedtegterna.

MVH Martin