Re: [FORENING] konstituering (was: holdninger versus personfnidder

On Sun, 29 Dec 2002, Niels wrote:

> Der står jo i indkaldelsen at bl.a. du begærer mødet indkaldt.
> Det havde du jo ikke behøvet som formand.

Jeg tænkte ikke synderligt meget over den del - jeg
tænkte mere over at det her nok er den værste ting jeg
har skullet meddele andre.

 Morpheus:
  What are you waiting for? You're faster than this. Don't
  think you are . . . know you are.