Re: [FORENING] Udrensning af Anne

On Sun, 29 Dec 2002 23:14:38 +0100
Gitte Wange <sslug@sslug> wrote:

> Me too .... jeg er rigtig ked af at Erik ikke ville lege med i 2003.
> Men det er hans beslutning og det mener jeg vi bør acceptere.

Thanks guys and gals :-)

Mit beslut er grundet i at jag tror at det er bedre for sslug hvis jag
er udenför bestyrelsen. Jag vil framgent holde mig till listene
it-politik og sslug-novice ;-)

Der har varet stor forvirring kring den så kaldte "it-politiken" (imho
har nogle her begyndt at se at "it-politiken" er en naturlig del af
en forenings liv (graensedragninger og sagfrågor er for den skul ikke
simple)).

Jag hobede at en del af forvirringen måske skulle upphöre hvis jag
trekkede meg og Anne blev den enkelte person som hade en tydlig ansvar
for "it-politiken". Anne tog ikke den bolden.

Imho er det den premiss Anne har blivit valgt på.
Imho bör hun og trekke sig hvis hun ikke vil eller kan tage ansvar for
"it-politiken".

Det er min fölelse at det i praxis har varit andre än Anne båd indenfor
og udenfor bestyrelsen som har fått ta det konkrete ansvar for
"it-politiken" (inte minst Peter Toft). Det er uholdbart at samme sak
skal ske igen - Anne blir valgt, men andre skal lave arbejdet.

//Erik

ps
Hvis vi ser på opgavelisten (den som Anne ikke formuleret og som jag
lavet en version 0.001 af) i kombination med at det nu findes mange fler
muligheder for sslug at både lave teknik og påvirke samfundet i det att
både IDFR, softwarepatenter.dk og frisoftware.dk existerer findes nu
glimrende förutsettninger for at "it-politiken" skal skalere meget
bedre!