Re: [FORENING] kup (was: Et indkast fra sidelinien...

On Mon, 30 Dec 2002, Poul-Henning Kamp wrote:

Tak for de gode råd.

> Men samtidig må man undres den meget store andel fuldmagts-stemmer
> (et klassisk kup-middel) som Anne blev valgt på.

> Hvis den politiske fløj, og her appelerer jeg specielt til Ole, Anne og
> Hans, har nogensomhelst etik og ansvarlighed tilbage, så må de erkende
> at deres "lille nummer" ikke lykkedes og istedet tage den lange vej med
> deres hjertesag.

Jeg synes den er lidt ubehagelig den anklage. Min kæreste som har været
medlem af SSLUG i 2½ år, kunne ikke selv komme, så jeg fik en fuldmagt og
udfyldte den efter hendes anvisninger. De to stemmesedler jeg afleverede
var ikke ens, i hvert fald ikke ud for nummer 1, 2 og 3. (resten var vist
heller ikke)

Måske jeg skulle give hende nogle anvisninger om hvordan hun skal stemme
næste gang? Jeg er dog manden i huset... (eller hvad er det der forventes
af mig?)

Jeg har tidligere afleveret stemmeseddel for en anden (han ved hvem han
er), og jeg stemte som han bad mig om. Dette til trods for at vi ikke var
enige om hvordan der skulle stemmes.

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell