Re: [FORENING] Den politiske kandestøber

Niels <sslug@sslug> writes:

> Hvor mange af SSLUG's medlemmer er tilhængere af InfoSoc direktivet?
> Ikke ret mange.

I øvrigt var samtlige folketingets partier også mod InfoSoc, et
flertal mente blot at det var vigtigere at adlyde EU.

> Hvor mange er tilhængere af åbne standarder?

Jeg tror også vi kan samle samtlige folketingets partier for den sag
også, for så vidt at de forstår hvad det betyder.

Det er ikke ligefrem kontroversielle synspunkter, det er blot SSLUG's
medlemmer der i særlig grad bliver berørt af de to sager, og derfor
SSLUG's synspunkt der er særlig interessant at høre for en politiker.

Jeg synes det ville være trist hvis vi nægter politikerne den kilde
til information.