Re: [FORENING] Relevans for SSLUG (was: Den politiskekandestøber

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Det der i mine øjne ligger uden for SSLUG er Netbanker. Det skyldes
> selvfølgelig også at jeg selv var med til at rykke emnet ud af SSLUG og
> "tørre den af" på www.linux.dk . Om bankerne vil supportere Linux o.l. er
> deres egen sag, det er ikke noget vi kan gøre krav på.

Hvad mener du med krav?

1) Vi bør gøre bankerne opmærksomme på at vi eksisterer, og at de
   taber kunder ved at ignorere os.

eller

2) Vi bør kræve lovændringer så netbanker _skal_ understøtte Linux.

Hvis du mener (2) er jeg enig, men jeg mener (1) er en helt naturlig
opgave for enhver marginal brugergruppe.