Re: [FORENING] Den politiske kandestøber

----- Original Message -----
From: "Per Abrahamsen" <sslug@sslug>
Newsgroups: sslug.forening
To: <sslug@sslug>
Sent: Monday, December 30, 2002 2:35 AM
Subject: Re: [FORENING] Den politiske kandestøber

> Det er den eneste af dine emner jeg ikke suntes hører til i SSLUG, det
> er for mig at se rendyrket skattepolitik, og ikke mere relevant for
> SSLUG's medlemmer end for resten af befolkningen.

I mellomtiden sitter jeg i OSLO og brenner CDR-plater med Linux for harde livet til det nye år.
Skivene koster her 2.60 kroner. 2 skiver koster like mye som ett frimerke.
Hvorfor skal Danmark være ett foregangsland for særskatter på IT-teknologi?
Hva blir det neste? 130% skatt på datamaskiner?

Mvh
Jim Oksvold