Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG iopløsning?

On Fri, 2002-12-27 at 23:27, Henrik Størner wrote:
> Er det virkelig s svrt at forst, at det simpelt hen er en
> aktivitet, som jeg ikke har lyst til at bruge min tid p ?
>
> Hvis man har lyst til at bedrive politik, melder man sig ind i
> en forening, hvis forml det er at bedrive politik.
>
> Hvis man har lyst til at arbejde med Linux, melder man sig ind
> i en LUG.
>
> Hvorfor skal de to ting partout blandes sammen ?

Hvis du selv tier, og vil have at SSLUG også tier, så samtykker du med
de eneste der så råber op nemlig IT- og mediebranchen. Vil du hellere
påduttes deres mening? Sådan virker demokratiet desværre, og det er der
ingen her der er skyld i.

Med al respekt,

--
Anders Feder <sslug@sslug>