Re: [FORENING] Kup

Hans Schou skrev:
On Mon, 30 Dec 2002, Poul-Henning Kamp wrote:

Men samtidig må man undres den meget store andel fuldmagts-stemmer
(et klassisk kup-middel) som Anne blev valgt på.

Var der så mange? Jeg tror der var flere fuldmagter i omløb, end det antal første-stemmer som Anne fik.

Måske jeg skulle give hende nogle anvisninger om hvordan hun skal stemme næste gang? Jeg er dog manden i huset... (eller hvad er det der forventes af mig?)

;-)

Jeg har tidligere afleveret stemmeseddel for en anden (han ved hvem han
er), og jeg stemte som han bad mig om. Dette til trods for at vi ikke var
enige om hvordan der skulle stemmes.

Jeg vil også sige at jeg stoler nok på Hans, til at jeg da går ud fra at hvis jeg gav ham en fuldmagt og en prioriteret liste med kandidater, så ville han da udfylde min stemmeseddel udfra det. Men samtidig er det klart nok, at fuldmagter (i modsætning til regulære brevstemmer) lugter en lille smule af kup. :-(

Det kunne være vi skulle til at gøre noget alvorligt ved at arbejde med et brevstemmesystem til SSLUG.

Jacob
--
"I don't want to gain immortality in my works.
 I want to gain it by not dying."