Re: [FORENING] Ups Hanne ikke Gitte (Re: [FORENING] udadrettet SSLUGarbejde)

Jon Bendtsen skrev:
On Sun, Dec 29, 2002 at 02:39:22PM +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

Jeg håber primært på at medlemmerne klart vælger om arbejdsformen i bestyrelsen skal være politisk (ved at vælge Anne ind) eller i SSLUG-stil (ved ikke at vælge Anne ind).

Og hvad så hvis afgørelsen går dig imod ??

Så accepterer jeg den og går min vej.

Sekundært må jeg blankt indrømme at jeg gerne vil fortsætte i bestyrelsen.

Hvis du stiller op, og Anne også stiller op, og i begge bliver valgt igen, SÅ KAN DU IKKE TILLADE DIG AT TRÆKKE DIG.

Så må jeg vist hellere overveje at lade være med at stille op.

Jacob
--
People in cars cause accidents. Accidents in cars cause people.