Re: [FORENING] Udrensning af Anne

On Mon, Dec 30, 2002 at 09:57:31AM +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

[klip]

> [...]
> arbejdsform de vil have i bestyrelsen.
>
> I modsætning til EU-spørgsmål kan jeg altså love jer at jeg
> _ikke_ bliver ved med at spørge indtil der kommer et svar
> der passer mig.  Men der er altså et spørgsmål som jeg gerne
> vil have svar på - og som jeg ikke syntes blev stillet ved
> årsmødet:
>
>  a) Skal bestyrelsesarbejdet i SSLUG være præget af
>     samarbejde (som det har været indtil engang i sommer)
>
> eller
>
>  b) skal det være præget af konflikter og tilbageholdelse af
>     oplysninger (som det har været i den seneste tid) >

Alle medlemmer vil jo mene a. Jeg synes på ingen måde at det
i gør viser at i ønsker a. Jeg synes i er med til at lave
konflikter og tilbageholde oplysninger. Hvad er det præcist
med Anne der er problemet ? Hvorfor er det kun jer 3? 4? og
ikke HELE resten af bestyrelsen imod Anne ??

> Jeg håber som sagt ikke at det regnes for at holde folk for
> nar at ville have svar på et spørgsmål der ikke er stillet
> før, hvis man så også lover at acceptere svaret.
>
> Ville det ikke i højere grad være at holde folk for nar,
> hvis jeg gik uden at have advaret dem på forhånd?

jo, det ville det da, men spørgsmålet du skal stille dig selv
er om du vil holde medlemmerne for nar, arbejde som det nu kan
lade sig gøre, eller helt trække dig ? Beslutningen kan kun du
træffe.

JonB