Re: [FORENING] Ups Hanne ikke Gitte (Re: [FORENING] udadrettet SSLUG arbejde)

On Mon, Dec 30, 2002 at 10:16:11AM +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Så accepterer jeg den og går min vej.

Helt ud af sslug, eller bare ud af bestyrelsen ??
Er det ikke lidt at smække med døren ?

> Så må jeg vist hellere overveje at lade være med at stille op.

måske. Som det er nu så synes jeg at det virker som om at i
ikke ønsker at samarbejde, netop det i anklager Anne for.
Det synes jeg ikke er særligt konstruktivt.

Men for lige at vende tilbage til at stille op eller ej.
Bestyrelses arbejde er et tillidshverv, og hvis man ikke føler
man kan klare det så må man hellere lade være med at stille op,
dog er der jo nogen der skal lave arbejdet.
Jeg ønsker ikke selv at være i bestyrelsen, hverken i sslug eller
i andre foreninger, derfor stiller jeg ikke op, men jeg forventer
da at dem der stiller op ønsker at lave noget. Og at de gør deres
yderste for at samarbejde med de andre bestyrelses medlemmer.

JonB