Re: [FORENING] Yet Another Foreningsmødetråd

In article <sslug@sslug>, E. Sjørlund wrote:

>  Du misforstår mig lidt.
>  Det, man kan som medlem, er at tage stilling til noget konkret.
>  Gør det på¨forhånd er klart, at stemmer man ja vil du ikke stille op,
>  stemmer man nej, vil en anden ikke stille op.
>  Det kan for den sags skyld være, om SSLUGs logotux skal have en rød
>  eller en blå hat.
>  Personspørgsmål er nu en gang ikke egnede til at blive behandlet på et
>  medlemsmøde, og egentlige listevalg er ikke en mulighed, som jeg forstår
>  vedtægterne.

Jeg må desværre tilslutte mig ovenstående. Jacob, Gitte og Makholm gør
det med deres "ultimatum" som er implementeret ved et valg, meget svært
for folk at støtte dem.  Teknisk meget svært, mener jeg. For man ved jo
ikke, når man stemmer på jer, om I alligevel bare går kort efter, fordi
Anne bliver valgt ind. Risikoen for at stemmer på Jacob/Gitte/Makholm er
spildt, er meget stor.  Hvis rigtig mange smider stemmer efter jer og I
allievel bare går, står SSLUG bagefter med en bestyrelse der slet ikke
er repræsentativ - for hele "det ene holds" stemmer gik til jer, og røg
i skraldespanden.

Dermed får medlemmerne reelt ikke det valg, I lægger op til at give dem.

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Nothing lasts forever and we both know hearts can change
and it's hard to hold a candle in the cold November rain
-- Guns'n'Roses