Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

Gunner Poulsen <sslug@sslug> writes:

> Et pudsigt træk ved SSLUG er at foreningen, som lokalforening, har
> medlemmer over hele landet. Det skyldes ikke mindst det store arbejde
> bestyrelsen har gjort.

SSLUG's dobbeltstatus som lokalt LUG og nationalt LUG tror jeg primært
skyldes at SSLUG kom først og derfor har haft en mere veludbygget
virtuel infrastruktur end andre lokale LUG'er nogensinde har kunne
bygge op.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 sslug@sslug |     more important than one might think as there is a