Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, 30 Dec 2002 12:10:52 +0100, ph wrote:

> Hvis der er noget vi ikke havde brug for, så er det sgu' da endnu
> en forening.
>
> Hvor mange er vi oppe på nu ?
>
> 10 ?
>
> Hvormange af tordenskjolds soldater gider vi se og høre på ?
Jeg ville mene, det ville være et udmærket initiativ, der efter min
bedste overbevisning kunne rede SSLUG.

Som jeg har nævnt før, er der forskel på at have en politik og udøve
politik. SSLUG har/og skal have en politik, men bør ikke udøve
politik, da foreningens medlemmer ikke har den fornødne konsensus
indenfor alle aspekter. Her ville en ny forening kunne løfte arven,
da den, som jeg læser det, har til formål at udøve politik, og er
man ikke tilfreds med foreningens måde at udøve politikken på, kan
man lade være med at være medlem. Anderledes forholder det sig med
SSLUG, hvor jeg mener, det samlende skal være vores glæde og
interesse i Linux, der skal være grundlaget for konsensus.

Jeg vil hermed også give min tilslutning til forehavendet, og
samtidigt vil jeg også gerne melde min ankomst.

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail