Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

sslug@sslug writes:

> Hvis der er noget vi ikke havde brug for, så er det sgu' da endnu en
> forening.

Foreningen har i sit grundlag et politisk bredere arbejdsområde, som
SSLUG ikke favner. Ideen er ikke ny, men man kan måske sige at den er
blevet aktualiseret af den seneste tids diskussioner af, i hvilken grad
SSLUG skal virke politisk.

> Hvor mange er vi oppe på nu ? 10 ?

Hvilke tænker du på? LUG'erne'erne?

> Hvormange af tordenskjolds soldater gider vi se og høre på ?

Dén forstår jeg ikke. Har du mulighed for at uddybe?

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk