Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, Dec 30, 2002 at 12:03:12 +0100, Janus Sandsgaard wrote:

> Hermed indkaldes der til stiftende generalforsamling for en forening, der
> bl.a. kan stå for fri software politik i Danmark. Nedenfor er forslag til
> vedtægter.
> 	I aften
> 	mandag d. 30.12.02
> 	kl. 19:00.

Det var da ¤#&&!! godt nok en kort tidsfrist 6t57m48s,
jeg har desværre andet der skal laves i aften.

Men jeg mener i øvrigt stadig at SSLUG skal beskæftige sig
med Linux relevant IT-politik.
SSLUG skal ikke ende med at blive kun en teknik-forening
med skyklapper og som ikke vil vedkendes det omgivende samfund.

Men SSLUG kan jo give sin støtte til foreninger og organisationer
hvor det også vil gavne linux og opensource.

--
mvh Frank Damgaard  |