Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, 30 Dec 2002, Frank Damgaard wrote:

> Det var da ¤#&&!! godt nok en kort tidsfrist 6t57m48s,
> jeg har desværre andet der skal laves i aften.
>
> Men jeg mener i øvrigt stadig at SSLUG skal beskæftige sig
> med Linux relevant IT-politik.
> SSLUG skal ikke ende med at blive kun en teknik-forening
> med skyklapper og som ikke vil vedkendes det omgivende samfund.
>
> Men SSLUG kan jo give sin støtte til foreninger og organisationer
> hvor det også vil gavne linux og opensource.

Det har den gamle bestyrelse allerede startet på
http://www.sslug.dk/bestyrelsen/vi_stoetter/
Den lavede vi på sidste bestyrelsesmøde som svar på
flere opfordringer til at forklare hvad der støttes.

Jeg opfordrer til at nye bestyrelser løbende opdaterer
denne side samt alle siderne under
http://www.sslug.dk/liste/

 Morpheus:
  What are you waiting for? You're faster than this. Don't
  think you are . . . know you are.