Re: [FORENING] Politik?

On Mon, 2002-12-30 at 09:27, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Selvfølgelig må det det.  Jeg synes bare det ville virke
> forkert med en formand for en linuxbrugergruppe, der ikke
> har et vist niveau af teknisk viden om Linux.

Det kan jeg godt tilslutte mig - men på den anden side er det op til
bestyrelsen at konstituere sig selv. Hvis det besluttes at en, efter
andres målestok, ikke-teknisk-orienteret person skal være formand, så må
det være sådan.

Mange hilsner,
./Brix
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>

"The gap between theory and practice is wider in practice than in
theory"
                                                       -- Unknown