Re: [FORENING] Et indkast fra sidelinien...

On Mon, 2002-12-30 at 09:22, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Det er jeg meget ked af at få at vide.  Men hvad skulle jeg
> så have gjort?
>
>   a) Bare have trukket mig i stilhed?

Det er så vidt jeg ved, den måde det fungerer på i et demokratisk
system. Hvis man er blevet valgt til en post, som man af den ene eller
anden grund ikke mener at kunne bestride, så må man trække sig. At bede
andre om at trække sig, eller at forsøge at omvælte hele den siddende
bestyrelse virker på mig ikke særligt velovervejet.

Misforstå mig ikke: Jeg ønsker (ligesom alle andre medlemmer,
forhåbentligt) en bestyrelse, som kan arbejde sammen. Som det er sagt så
uendeligt mange gange tidligere i disse tråde, så behøver det ikke at
betyde, at folk skal være enige. Men har man stillet op til en
bestyrelse, har man også en forpligtigelse til at forsøge at få
samarbejdet til at fungere (fra begge parters side!). Det skylder man
medlemmerne. At give op inden det første bestyrelsesmøde i den nye
bestyrelse virker udadtil meget svagt. Jeg skriver udadtil fordi jeg er
sikker på, at der er dele af denne debat og grunde til disse
uoverensstemmelser, som vi menige medlemmer (endnu?) ikke har hørt.

Det jeg nok savner mest i denne tråd er et indlæg fra de resterende
bestyrelsesmedlemmer - så vidt jeg kan se, er det kun den ene side af
bestyrelsen, vi hører... :(

Mange hilsner,
./Brix
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>

"The gap between theory and practice is wider in practice than in
theory"
                                                       -- Unknown