Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politiskforening

Janus Sandsgaard <sslug@sslug> writes:

> Hermed indkaldes der til stiftende generalforsamling for en forening, der
> bl.a. kan stå for fri software politik i Danmark. Nedenfor er forslag til
> vedtægter.

Hvad er grunden til at det kommer nu?

Er det noget du igennem længere tid har haft planer om at tage
initiativ til?

I så fald, hvorfor så pludselig en stiftende generalforsamling med 6
timers varsel?

Er det et forsøg på at løse problemer i SSLUG?

I så fald tror jeg ikke at det hjælper meget bare at oprette en ny
forening. Der må findes en samlet ide for hvad forholdet SSLUG og den
nye forening imellem skal være, ellers tror jeg ikke på ideen som
løsning for nogle problemer.

Jeg vil gerne se en samlet plan. Jeg vil gerne se de rigtige mennesker
støtte op om sådan en plan. Jeg vil gerne selv støtte op om sådan en
plan.

Men at oprette denne forening uden at have en plan tror jeg ikke vil
ændre en tøddel på SSLUGs problem og jeg tror ikke at det vil blive
lettere at lave den ønskede plan efter den nye forening bliver
oprette, så igen bliver spørgsmålet: Hvorfor så hastigt?

> 	I aften
> 	mandag d. 30.12.02
> 	kl. 19:00.

Jeg har desvære ikke tid.

> Vedtægter

[...]

> § 12. www.foo.dk
>
>    Stk 1. Foreningens website hedder www.foo.dk

Inden I vedtager den slags vedtægter, så sørg lige for at de er
realiserbare. (Jeg går ud fra at foo bare er en pladsholder, men
alligevel)

--
 Peter Makholm     |       Why does the entertainment industry wants us to
 sslug@sslug |      believe that a society base on full surveillance