Re: [FORENING] 08

On Mon, 30 Dec 2002 12:01:03 +0100 (CET)
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> Jeg kan 100% forstå
> at Jacob og co. er trætte af at sidde i bestyrelse med
> Anne og ikke længere tror på et samarbejde. Der har
> været forsøgt at få ro - bl.a. var forretningsordenen
> fra oktober/november et forsøg på at få mere klare
> linier om bestyrelsen og i bestyrelsen. Det er lidt
> surt at det ikke var nok.

Lidt? Det er i arbejdet med forretningsorden min fortroende for Anne
forsvand. Imho lavede Anne ikke en endeste konstruktivt bidrag til
forretningsordenen. On the contrary, hennes bidrag til balladen
kring infosoc var imho at göre ondt värre, nemlig ved
att_ikke_ta_ansvar_for_at_löse_konflikterne. Det gjorde nok ikke Patrik
heller, men så er han ikke valgt til at lave den slags (han var og
utomlands).

Er det bare jag som savnet vores it-politiske representant i bestyrelsen
i debatt med Erik Lange? Hvorfor er det jag og ikke Anne som lavet
kompromisforslaget "infosoc light'n hard"? Er det ingen som undrer over
det?

Hvorfor föler jag at Anne sätter et lighedstegn ("="),
mellom "motstandere til it-politik" og "ansvar for sslug som forening"?

//Erik

ps om motater:
I praxis arbejder bestyrelsen med protokoller fra möder
med versionshandtering, på samme måde som annen textbearbedning på
sslugs ovrige lister. Der kommer en version 0.1 og 0.2 etc. I en
fungerende bestyrelse, hvis det er uenighed (eller hvad som nu er
problemet), så laver den uenige en notering til ver 0.3 som kommer med
til den endlige version. Hvad gör man hvis der er uenhed men ingen
notering? Venter og spörger - kommer der noget snart eller? Hvis det
ikke kommer noget, hvad er då problemet, uenigheden eller noget annet?