Re: [FORENING] 08

Erik Josefsson wrote:
On Mon, 30 Dec 2002 12:01:03 +0100 (CET)
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

Jeg kan 100% forstå
at Jacob og co. er trætte af at sidde i bestyrelse med
Anne og ikke længere tror på et samarbejde. Der har
været forsøgt at få ro - bl.a. var forretningsordenen
fra oktober/november et forsøg på at få mere klare
linier om bestyrelsen og i bestyrelsen. Det er lidt
surt at det ikke var nok.

Lidt? Det er i arbejdet med forretningsorden min fortroende for Anne
forsvand. Imho lavede Anne ikke en endeste konstruktivt bidrag til
forretningsordenen. On the contrary, hennes bidrag til balladen
kring infosoc var imho at göre ondt värre, nemlig ved
att_ikke_ta_ansvar_for_at_löse_konflikterne.

Meget rigtigt.
Hvis ikke jeg husker helt galt, kan Anne indsats omkring infosoc-balladen koges ned til:
"Jeg sætter mig i et hjørne og siger intet selvom jeg er uening.
Og det kan ikke være muligt at jeg har lavet noget der ikke er smart.
Så det!"

Er det bare jag som savnet vores it-politiske representant i bestyrelsen
i debatt med Erik Lange? Hvorfor er det jag og ikke Anne som lavet
kompromisforslaget "infosoc light'n hard"? Er det ingen som undrer over
det?

Det er i hvertfald påfaldende.

/kristian

--