Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politiskforening

Henrik Brix Andersen <sslug@sslug> writes:

> Denne 'plan' minder for mig at se meget om forslaget om OpenSource.DK
> som paraply-organisation, som der var oppe at vende i sommers.

Det som jeg så i sommers var en 'vi tager det bedste fra SSLUG og
lader mødeplanlægningen være tilbage'. Her ser jeg muligheden for at
tage et problematisk emne og hive det ud af sslug.

> Alt i alt synes jeg man burde vente med at lancere et sådant projekt til
> støvet har lagt sig efter den pågående debat - så ved vi forhåbentligt
> også mere omkring IT-politik/Teknik-i-sslug spørgsmålet.

Hvis der er opbakning til at flytte en stor eller hele det
it-politiske arbejde fra sslug over i en anden forening, så vil det
måske være med til at skabe en mulighed for at løse det aktuelle
problem.

Det som jeg lidt påpeger er at Janus bare tager det lille skridt. Hvis
vi ikke er pararte til at tage det store skridt, tror jeg ikke at
Janus' lille skridt vil have den store betydning.

--
 Peter Makholm     |   First you fall in love with Antarctica, and then it
 sslug@sslug |                                      breaks you heart