Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politiskforening

Erik Josefsson <sslug@sslug> writes:

> Interne stridigheder er en GOOD THING (TM). Eller er du inte lidt
> klogere nu, efter fighten om freenet? Jag er det i hvert fald!

Der er en væsentlig forskel på 'interne stridigheder' og almindelig
uenighed. Man kan sagtens diskuterer uenigheder på en god måde, når
det er 'interne stridigheder' er der mere tale om et magtspil end en
egentlig debat om synspunkter.

> Og har vi ikke alle Erik Lange at tacke for meget av det vi laert os om
> infosoc?

Nej. Det er min mening at Erik Lange har deltaget i et regulært Denial
of Service-angreb på bestyrelsen, hvilket har været med til at hindre
at bestyrelsen har fungeret effektivt i et stykke tid op til årsmødet.

Jeg kan absolut ikke tilslutte mig at den slags handlinger er
takværdige.

--
 Peter Makholm     |       Why does the entertainment industry wants us to
 sslug@sslug |      believe that a society base on full surveillance