Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, 2002-12-30 at 16:23, Peter Makholm wrote:
> Det som jeg så i sommers var en 'vi tager det bedste fra SSLUG og
> lader mødeplanlægningen være tilbage'. Her ser jeg muligheden for at
> tage et problematisk emne og hive det ud af sslug.

Det er desværre her, jeg tror der var en del misforståelser i sommerens
debat. Som jeg ser det, var det netop ønsket om at tage dette
problematiske emne (IT-politikken) ud af SSLUG og gøre det til et
nationalt (herunder også forstået cross-brugergruppe) anliggende. Dette
druknede desværre i debatten, da flere ikke-diplomatiske personer
begyndte at formudre det hele (min egen udlægning, selvfølgelig ;)

> Hvis der er opbakning til at flytte en stor eller hele det
> it-politiske arbejde fra sslug over i en anden forening, så vil det
> måske være med til at skabe en mulighed for at løse det aktuelle
> problem.

Måske. Jeg hilser en sådan mulighed yderst velkommen, men synes måske
det lyder en smule forhastet...

> Det som jeg lidt påpeger er at Janus bare tager det lille skridt. Hvis
> vi ikke er pararte til at tage det store skridt, tror jeg ikke at
> Janus' lille skridt vil have den store betydning.

Enig - men jeg synes stadig vi bør vente med at tage nogen af disse
skridt til efter der er kommet en afklaring på problemet med
bestyrelsen.

Mvh
./Brix
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>

"The gap between theory and practice is wider in practice than in
theory"
                                                       -- Unknown