Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, 30 Dec 2002 16:14:47 +0100 (CET)
Ole Tange <sslug@sslug> wrote:

(unskuld min tideligere lidt for hastige kommenter)

> Jeg håber derfor at SSLUGs bestyrelse (ny som gammel) vil følge Henrik
> Størners holdning ved lægge IT-politiken uden for SSLUG. Herved giver
> vi folk muligheden for eksplicit til at støtte op om det IT-politiske
> arbejde.
>
> Hvis bestyrelsen istedet for selv at tage bolden bevidst peger på
> foreningen Foo i IT-politiske sager, så mener jeg at SSLUG har givet
> foreningen det blå stempel, som er nødvendigt for at vi ikke får endnu
> en skilsmisse, som vi havde med softwarepatenter.dk og med
> digitalforbruger.dk. Med bestyrelsens blå stempel så vil fødslen af
> [...]

Det her ligner den strategi jag selv hade planer på at arbejde efter:
at fra fall til fall göra bedömningen hvis en "sag" hörer hjemme i
sslug eller ikke, sende den videre eller lave dubletter af bolden.

Det her med "blå stempel" forstår jag ikke, men jag tror at sslug gerne
stötter (yet another) forening. Held og lykke med det (som jag tror man
siger på dansk).

//Erik