Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

In article <sslug@sslug>, Niels wrote:
> [...]
<snip problemer>

>  Ja.

>  Ja, når man _forlader_ en bestyrelse.

Hmmm. På et bestyrelsesmøde i den gamle bestyrelse - siddende, på det
tidspunkt - mener en nytilkommet observatør ikke at den gamle (siddende)
bestyrelse skal have lov til at arbejde med den gamle (siddende
bestyrelses) problemer, fordi nogle af medlemmerne vides at forlade den
når perioden slutter. "For I træder jo aligevel snart af". Er det det
jeg hører dig sige?

Jeg ved godt at du ikke er tilfreds med det faktum at der går så lang
tid fra en ny bestyrelse er valgt, til den tiltræder (det er jeg heller
ikke glad for længere). Men efter vedtægterne, som vi forhåbentlig alle
gerne vil overholde, er det sådan det er pt. Og jeg ansér det ikke for
særlig konstruktivt at forsøge at hindre den siddende bestyrelse i at få
ryddet op i dens problemer, som dens sidste akt. Jeg plejer da som regel
at rydde op efter mig før jeg går hjem.

Jeg vil dog give dig så meget at det var yderst uheldigt at den nye
bestyrelses arbejde og konstituering blev blandet så meget ind i det.
Det burde ikke ske.

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Hanging on in quiet desperation