Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

Hanne Munkholm wrote:

> Hmmm. På et bestyrelsesmøde i den gamle bestyrelse - siddende, på det
> tidspunkt

Den er stadig siddende.

> - mener en nytilkommet observatør ikke at den gamle (siddende)
> bestyrelse skal have lov til at arbejde med den gamle (siddende
> bestyrelses) problemer, fordi nogle af medlemmerne vides at forlade den
> når perioden slutter. "For I træder jo aligevel snart af". Er det det
> jeg hører dig sige?

Den har _lov_ at arbejde med hvad den vil.
Men jeg mener ikke det hører sig til at underholde medlemmerne og
offentligheden med interne bestyrelsesproblemer en uge før man træder ud.

Nogle afgående bestyrelsesmedlemmer mente at medlemmerne havde ret til at
kende til "personproblemer" i bestyrelsen. Det ville de bruge et
beslutningsreferat til. Du har ret, det kan jeg som observatør ikke
forhindre dem i.

Men jeg bryder mig ikke om det.

> Jeg ved godt at du ikke er tilfreds med det faktum at der går så lang
> tid fra en ny bestyrelse er valgt, til den tiltræder (det er jeg heller
> ikke glad for længere). Men efter vedtægterne, som vi forhåbentlig alle
> gerne vil overholde, er det sådan det er pt. Og jeg ansér det ikke for
> særlig konstruktivt at forsøge at hindre den siddende bestyrelse i at få
> ryddet op i dens problemer, som dens sidste akt. Jeg plejer da som regel
> at rydde op efter mig før jeg går hjem.

Så du havde regnet med at skabe en konstruktiv debat med medlemmerne og få
løst "problemerne" på en uge mellem jul og nytår, så alt var klart til den
nye bestyrelse?

--
Niels