Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

In article <sslug@sslug>, Niels wrote:

>  Min holdning er, at det ikke er konstruktivt at
>  diskutere samarbejdsproblemer på bestyrelsesmøder, hvis man bagefter skal
>  vedtage detaljerede referater af diskussionen, som derefter offentliggøres.
>  Så er det bedre på en bar, for der skriver man ikke referater.

Mmmm det er der, set i bagklogskavens klare lys, noget om. Heldigvis har
vi ikke den store erfaring med den slags problemer i SSLUGs siddende
(lidt endnu :) bestyrelse. Og det er helt klart _ikke_ håndteret
optimalt, hverken fra det omstridte medlems side, eller fra vores
andres.

Men jeg har lidt svært ved at se præcis hvad jeg skulle have gjort.
Dels: Var folk kommet hvis der var indkaldt til sådan et møde på en bar?
Dels: Sådan et møde skulle have været for længe siden. Problemerne har
stået på i lang tid. Og jeg fandt det efterhånden svært at forsvare at
ingen af medlemmerne vidste, at bestyrelsen reelt ikke kunne passe sit
arbejde grundet indre stridigheder.

Men som sagt, det kunne helt sikkert være gjort mere rigtigt, havde vi
alle været bedre mennesker :-(

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

"I don't see much sense in that," said Rabbit.
"No," said Pooh humbly, "there isn't. But there was going to
be when I began it. It's just that something happened to it
along the way."