Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Hvis der er opbakning til at flytte en stor eller hele det
> it-politiske arbejde fra sslug over i en anden forening, så vil det
> måske være med til at skabe en mulighed for at løse det aktuelle
> problem.  Det som jeg lidt påpeger er at Janus bare tager det lille
> skridt. Hvis vi ikke er pararte til at tage det store skridt, tror
> jeg ikke at Janus' lille skridt vil have den store betydning.

Det har du fuldstændig ret i. Hvis den nye organisation skal bidrage
med noget godt, eller være medvirkende til at løse nogle af knuderne i
SSLUG, kræver det opbakning. Vi kan _ikke_ strukturere os ud af
problemerne. Organisationen (med _arbejdstitlen_ Foo) er blot et
forslag til en ramme; en ramme der har været snakket om gennem noget
tid. For at gøre en reel forskel skal denne ramme fydes ud af gode
intentioner og reele handlinger. Jeg siger: Lad os et forsøg!

Nå, jeg må hellere se at komme afsted... ;-)

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk