Re: [FORENING] Relevans for SSLUG (was: Den politiske kandestøber

E. Sjørlund wrote:

> Så meget jeg end sympatiserer i din kritik af rent idiotiske forsøg på
> at være "brugervenlig", så er det altså et emne, der efter min mening
> ikke har meget med Linux at gøre.

Så, vi må godt skrive en bog om hvordan du afspiller video under Linux.
Må vi skrive en bog om hvordan du får netbanker til at virke under Linux?
Må vi have en holdning til om det er godt/skidt at en netbank virker under
Linux?

Mads
--
Mads Bondo Dydensborg