Re: [FORENING] Relevans for SSLUG (was: Den politiske kandestøber

Per Abrahamsen wrote:

> Hvad mener du med krav?
>
> 1) Vi bør gøre bankerne opmærksomme på at vi eksisterer, og at de
>    taber kunder ved at ignorere os.

> Hvis du mener (2) er jeg enig, men jeg mener (1) er en helt naturlig
> opgave for enhver marginal brugergruppe.

Enig. Folk blander sgu tingene sammen når de tror at 1) er det samme som at
være et politisk parti.

Omvendt mener jeg også SSLUG skal have en holdning når lovgivningen ændres
til det værre - hvis f.eks. DK indførte en lov om at alle borgere skulle
købe en licens til et MS operativsystem hvert andet år, så burde SSLUG
kunne reagere negativt.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                                   sslug@sslug
And that's really it. If you don't run Windows, you're safe. If you have