Re: [FORENING] Relevans for SSLUG (was: Den politiske kandestøber

"Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> wrote in message

> Så, vi må godt skrive en bog om hvordan du afspiller video under
Linux.
> Må vi skrive en bog om hvordan du får netbanker til at virke under
Linux?
> Må vi have en holdning til om det er godt/skidt at en netbank virker
under
> Linux?

Det jeg svarede på var:

"Jim Oksvold" <sslug@sslug> wrote in message
<snip>
>Opera fungerer godt med Postbanken.no - men bare hvis Opera lyver og
>sier den er Internet Explorer.
>I det øyeblikk jeg ber browseren identifisere seg som Opera - så får
jeg
>en feilmelding øyeblikkelig.

Jeg ser ikke en sammenhæng med Linux i det problem. Det betyder ikke, at
jeg ikke ser problemet.

Efter vedtagelsen af infosoc ser jeg mig ikke i stand til at svare på
resten af dine spørgsmål, det ved du også godt :-(
Hele den politiske snak, hverken om dette eller andre emner, kan jeg
slet ikke sætte i forbindelse med bestyrelsens problemer.