Re: [FORENING] Den politiske kandest

On Mon, 30 Dec 2002 18:14:06 +0100
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> Ideen om IDFR blev født d. 10. oktober. Det var, så vidt jeg ved, ikke
> lang tid inden tidsfristen løb ud.

Det er mulig, jag tror det informelle netverk hade ideer tidigere, det
hved jag ikke. Unskuld for at jag skrev "langt innen". Tidsfristen og
skabelsen av IDFR hörer naturligtvis sammen.

Jag mener at det var bedre at IDFR blev startet än at bestyrelsens
textbearbejdning og min skabelone for holdninger hade blevet anvendt.

Bestyrelsen försökte både lave "it-politik" og "ta ansvar for sslug".
Imho lykkedes det, selvom det var meget meget traumatiskt.

To exempler på mindre traumatiske händelser er Peter Tofts höringssvar
om obne standarder og Gitte Wanges pressmeddelelse over L19.

Samarbejdet med softwarepatenter (Carsten Svaneborg et al) har imho
löbet meget godt, og jag hober at det Carsten arbejder på nu ikke skal
drunkne i alt stöj.

//Erik