Re: [FORENING] Was [ANNOUNCE] SSLUG f

In article <sslug@sslug>, Erik Josefsson wrote:

>  Hvis du syfter på Anne så er hun ifolge min logg på email idag.

Og måske kommet hjem fra juleferie til 200 mails på sslug-forening? Plus
det løse (andre lister herunder bestyrelsens). Øhm. Uden at det i øvrigt
er udtryk for en ændring af min holdnign mht, andre ting, så mener jeg
ikke at "Annes tavshed" i denne debat, selvom Erik siger hun er på mail,
endnu kan tages til indtægt for noget.

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Pleasures remain, so does the pain