Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

Peter Makholm wrote:

> Nej. Det er min mening at Erik Lange har deltaget i et regulært Denial
> of Service-angreb på bestyrelsen, hvilket har været med til at hindre
> at bestyrelsen har fungeret effektivt i et stykke tid op til årsmødet.
>
> Jeg kan absolut ikke tilslutte mig at den slags handlinger er
> takværdige.

Nu må du sgu til at klappe hesten, Peter. Hvad satan er det der har gjort
det så umuligt for dig at følge med?

SSLUG har sgu meget at takke Erik Lange for, IMO. Et eller andet skulle der
ske - ku ikke blive ved med at det kun var softwarepatenter man kunne tage
sig af.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                                   sslug@sslug
Saying you're trying to fix all the holes in IE is like saying you mean to