Re: [FORENING] Ups Hanne ikke Gitte (Re: [FORENING] udadrettet SSLUG arbejde)

In article <sslug@sslug>, Martin Wahlén wrote:

>  Var har ni hört det? Svjv är det något vås, man kan da sagtens stå utan en
>  formand för en förening. Vad gör man hvis formanden dör? Eller hvis hela
>  bestyrelsen dör? Man väljer en ny (interim) så snart det är möjligt men i
>  mellem tiden må man da stå utan formand. Jag kan inte tro att dansk
>  föreningsrätt skiljer sig så meget fra svensk.

Dels her på listen, dels fra een jeg kender. Jeg ved ikke om det er
korrekt. Jeg overlader det trygt til kloge folk der kender til
foreningsjura at forholde sig til spørgsmålet, som for mig er inderligt
ligegyldigt. Vælg en midlertidlig formand, eller lad være, alt efter
hvad I bliver enige om at reglerne er. Donno, don't care ;)

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Der er nok der går og sysler med at sprænge kloden væk
jeg vil ikke ha' skærmydsler og kanoner bag min hæk
mens de andre går og sveder for at gi' hinanden lak
vil jeg pusle med rødbeder, selleri og pastinak.
-- Halfdan Rasmussen