Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, 30 Dec 2002 19:30:30 +0100, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Det kan du indvende. Forskellen er at den her forening vil arbejde langt
> mindre med fri software end de andre. Det vil faktisk nok blive nedtonet
> meget. Det er mao. en forening også for Windowsbrugere.
>
> Mads

Undskyld jeg lige blander mig her fra sidelinien og alt muligt, men jeg
har lige et personligt spørgsmål til ovenstående udtalelse fra Mads:
Hvis denne her forening har minimalt med fri software at gøre, hvorfor
hulen skulle dens stiftende generalforsamling så annonceres på
sslug.announce ???

Hilsen Gitte,
der lige nu fatter ingenting